Essity może odmówić przyznania bezpłatnej próbki lub zażądać jej zwrotu w przypadku oszustwa, nieuczciwości lub braku uprawnień wynikających z niniejszych Warunków przez uczestnika. Essity nie ponosi odpowiedzialności za:
A) wszelkie roszczenia utracone lub opóźnione w wyniku wadliwej, nieudanej lub błędnej elektronicznej transmisji danych,
B) awarie linii telekomunikacyjnej, niezależnie od przyczyny, w odniesieniu do jakiegokolwiek sprzętu, systemów, sieci, linii satelitów, serwerów, komputerów lub dostawców wykorzystywanych w jakimkolwiek aspekcie tej promocji, powodująca opóźnienia lub zakłócenia, lub
C) roszczenia, które zostały utracone, opóźnione, uszkodzone, źle skierowane lub niekompletne lub nie mogą zostać dostarczone z jakiegokolwiek powodu technicznego, dostawy lub z innego powodu. Dowód wysłania nie będzie akceptowany jako dowód odbioru.
D) niedostępność Internetu.
W przypadku wyjątkowych okoliczności pozostających poza rozsądną kontrolą i tylko wtedy, gdy okoliczności sprawiają, że jest to nieuniknione, Essity zastrzega sobie prawo do anulowania lub zmiany promocji lub niniejszych Warunków na dowolnym etapie, ale zawsze będzie starała się zminimalizować skutki dla Ciebie, aby uniknąć niepotrzebnego rozczarowania.
Essity nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, straty, zobowiązania, obrażenia, koszty, wydatki lub roszczenia poniesione przez Ciebie w wyniku rejestracji w ofercie lub przyjęcia jakiejkolwiek próbki
Essity zastrzega sobie prawo do zastąpienia oferty w części lub w całości, alternatywną ofertą o tej samej lub większej wartości, w przypadku zaistnienia okoliczności od niej niezależnych.
Decyzja Essity będzie ostateczna i wiążąca we wszystkich kwestiach promocyjnych.
Niniejsza oferta promocyjna podlega przepisom prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a uczestnicy poddają się wyłącznej jurysdykcji sądów polskich. Biorąc udział w promocji, wyrażasz zgodę na przestrzeganie niniejszych Warunków regulujących tę ofertę promocyjną oraz wszelkich innych wymagań określonych w powiązanych materiałach promocyjnych.
Niniejsze Warunki mają pierwszeństwo w przypadku jakiegokolwiek konfliktu lub niespójności z jakąkolwiek inną komunikacją, w tym materiałami reklamowymi lub promocyjnymi.